laupäev, jaanuar 13, 2018

V. Zeland "Transurfing- reaalsuse juhtimine. I-V aste" (jaanuar I)

672 lk
2013, Ersen
Kui lehekülgede arvu vaadates jääb mulje, et olen seda lugemisaastat eriti tempokalt alustanud, siis see on petlik. Transurfingu raamatut hakkasin lugema eelmise aasta kevadel, kui hakkasin osalema Crystal Ra Laksmi korraldatud Külluse seikluskoolitusel. Kursuse lõpetasin edukalt novembris, kuid selle raamatuga sain alles nüüd hakkama.

Raamatu "Transurfing- reaalsuse juhtimine" pikemat tutvustust võid lugeda kirjastuse kodulehelt.

Eelmisel aastal lugesin läbi paar Zelandi lühemat raamatut. Kõik need leheküljed räägivad lõppkokkuvõttes mõnest lihtsast elutõest. Sellest, et igaüks meist saab tohutult palju enda elukäiku mõjutada ning et oluline on olla sina ise ja lasta teistel olla nemad ise. Mõtted on lihtsad ja loogilised, kuid selliselt lühidalt lugedes tekitavad enamuses protesti või valearusaama.

Elukäigu mõjutamise puhul ootavad inimesed tohutult kiireid muudatusi. Ja kui neid ei tule, siis on pettumus, et "minust ei sõltu ikka midagi".

Teine mõte, et ole ise sina ise ja lase teistel olla nemad ise- kui olen sel teemal inimestega rääkinud, siis seda mõistetakse ka esmalt nö allaandmise võtmes. Et "ma olen selline ja selliseks jään!". Selle raamatu mõttes aga tähendab see, et sa annad endast parima, et teada, kes sa TEGELIKULT oled, mida tegelikult suudad ja mida siin elus pead tegema. Pole ju saladus, et enamus inimestest kasutab elu jooksul vaid väga väikest osa oma võimetest. Iseendaks olemine selles raamatus pole mõttetu kohapeal tiksumine ning vegeteerimine, vaid täiskohaga elamine. Enda väärtustamine. Mõistmine, et sa pead enda eest parimalt hoolitsema, et suudaksid teistega käituda nii, nagu nad väärt on.

Ehk et kõik algab ikka iseendast. Vana tõde, et tühi kott püsti ei seisa. Kõigepealt tuleb ennast täita, et saaks anda. Aga Zeland kirjutab seda siis üle 600 lehekülge... ühes raamatus. Mina sain sellest raamatust päris mitu lehekülge tsitaate, mida edaspidigi üle lugeda (jaa, ma kirjutan meeldinud tsitaadid välja eraldi ühte faili arvutis ning aegajalt loen üle).

Soovitama ma seda raamatut kellelegi ei hakka, sest selliste teosteni jõuab igaüks sel hetkel kui on valmis. Seda ei saa päris niisama suvaliselt soovituse peale lugeda. Minu kätte jõudis see teos aga väga õigel ajal.

***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.


Kommentaare ei ole: