pühapäev, jaanuar 28, 2018

C. R. Zafon "Uduprints" (jaanuar IV)

166 lk
2015, Varrak

Kokkuvõtlikult: täiesti hämmastav raamat!

Kaanekujundus muidugi on ka imeline. Aga kuna selle tegi Liis Karu, kes on ka paljud minu raamatute kaanekujundused teinud, siis ma üldse ei imesta.

Sisu kokkuvõtet võid lugeda kirjastus Varrak kodulehelt siit: Uduprints! Seda ma ümber jutustama ei hakka.

Kirjade järgi on tegemist noorteromaaniga, kuid mina ei näe küll mingit põhjust, miks sellele raamatule üldse mingi ealise määratluse peaks külge panema. Jah, peategelased on lapsed, aga tegevus haarab kindlasti igas vanuses lugejaid. 

Tegevus liikus väga kiiresti. Algus oli mõnusalt helge. Kuigi tegemist oli sõjaajaga, siis ikkagi oli õhustik kuidagi positiivne. Peategelase perekonna jaoks igatahes küll.

Siis aga algasid müstilised sündmused. Algul väiksemas koguses, siis üha kiiremini ja rohkem. Kuna raamat oli suht lühike ning tegevus liikus kiiresti, siis käis tempo tõus tegelikult ka päris järsult. Nii et suurema osa ajast vaatasin murelikult kiirelt vähenevaid lugemata lehekülgi ja ootasin, et mis siin veel juhtub.

Tunnistan, et kaanepildi ja raamatu alguse järel ei olnud ma küll valmis selleks, kui tõsiseks lugu edaspidi läks. Samas ei jäänud peale lõppu rõhuvat tunnet. 

See oli minu esimene kokkupuude Carlos Ruiz Zafoni teostega. Juba otsisin üles info, et tal on veel mitmeid väga põneva kirjeldusega raamatuid. Nii on Zafon nüüd kindlasti mu lugemisnimekirjas ja loodan, et järgmised teosed pakuvad sama nauditavat kogemust nagu "Uduprints".


***
Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud 14 raamatut.
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda meie vastavatud e-poes siin!
Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Kommentaare ei ole: